Nesnáším, když...

Nesnáším, když ztratím svoje černý kamarády ve tmě..
Nesnáším, když mě sojka nabonzuje Krakonošovi..
Nesnáším, když spěchám a všichni chtějí autogram..
Nesnáším, když mi přijde krabice s vínem a v ní je 7 milionů..
Nesnášim když mě srazí vlak.
Nesnáším když se opřu o zeď a propadnu se do příčné ulice.
Nesnášim, když vidim mimozemšťana a MVČ mi vymažou paměť.
Nesnáším, když si chci na zastávce sednout a na lavičce sedí Forrest Gump.
Nesnášim, když zametám a ulítne mi koště.
Nesnáším, když se mi Rakeťáci snaží ukradnout Pokémona.
Nesnáším, když mi do baráku vlítne Boeing.
Nesnáším, když mi někdo strhne paruku a zjistí že jsem Hannah Montana.
Nesnášim, když mam na účtě míň než milion.
Nesnáším, když doma zapomenu hůlku a zabije mě Lord Voldemort.
Nesnáším, když mi volá Angelina Jolie že chce pohlídat děti...
mám těžký život

6 komentářů:

  1. Tak tyhle jsou fakt dobrý!

    OdpovědětVymazat
  2. LOL ! :D Nesnáším když doma zapomenu hůlku a zabije mě Lord Voldemort. :DD ten je nej

    OdpovědětVymazat
  3. nesnášim, když se opřu o zeď a najednou jsem v Příčné ulici

    OdpovědětVymazat
  4. Nesnáším, když n´mě sojka nabonzuje Krakonošovi :-D Naprosto úžasný seznam příšerností, které se člověku opravdu mohou stát... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Nesnáším, když doma zapomenu hůlku a zabije mě Lord Voldemort.
    Tenhle je nejlepší, ale všechny jsou super

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by Clairvo